Uutisia

Täältä löydät kaikki Ylä-Savon seurakuntayhtymän julkaisemat uutiset. Uutisia löytyy vuodesta 2014 lähtien. Seurakunnat julkaisevat omaa toimintaa koskevat uutiset omilla verkkosivuillaan.

Seurakuntien uutisiin pääset seuraavista linkeistä: IisalmiLinkki avautuu uudessa välilehdessä, LapinlahtiLinkki avautuu uudessa välilehdessä, PielavesiLinkki avautuu uudessa välilehdessä, SonkajärviLinkki avautuu uudessa välilehdessä, VarpaisjärviLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Varpaisjärven kirkkoherran virkaanasettaminen

Kuopion hiippakunnan piispa Jari Jolkkonen avustajineen toimittaa Varpaisjärven seurakunnan kirkkoherra Timo Vainikaisen virkaanasettamisen sunnuntaina 2. joulukuuta klo 10.00 perhemessussa Varpaisjärven Pyhän Mikaelin kirkossa.
Uutinen_ylä savon seurakuntayhtymä_paatökset_10_THUMB.png

Messun jälkeen on Vainikaisen tulojuhla Varpaisjärven seurakuntatalolla. Tilaisuuteen toivotetaan kaikki lämpimästi tervetulleiksi!

Lisätietoja, Varpaisjärven seurakunta, kirkkoherra Timo Vainikainen, 050 331 1441, timo.vainikainen@evl.fi

Tue Nov 27 08:52:00 EET 2018