Laskutusosoite

Laskutusosoite on yhteinen kaikille seurakuntayhtymän seurakunnille. Ylä-Savon seurakuntayhtymään kuuluvat Iisalmen, Lapinlahden, Sonkajärven, Varpaisjärven ja Nilakan (Pielavesi ja Keitele) seurakunnat. Otamme vastaan ensisijaisesti verkkolaskuja.

Verkkolaskutusosoite

• Verkkolaskuosoite: 003723351532
  • Verkkolaskuoperaattori: CGI
  • Välittäjätunnus: 003703575029
  • Y-tunnus: 2335153-2
  • Sähköpostiosoite: kkr.pl5018@xbs-salo.com

Postiosoite

Kirkon Palvelukeskus/ Ylä-Savon ev.lut. srky
PL 5018
02066 DOCUSCAN

Ohjeita laskujen lähettämiseen

Tilaajan etu- ja sukunimi tulee näkyä laskun otsikkotason tiedoissa

• Kaikissa laskuissa tulee näkyä tilaajan etu- ja sukunimi laskun otsikkotason tiedoissa (esim. ”Ostajan viite”, Ostajan yhteyshenkilö”, ”Tilaaja”, ”Viitteenne” tms.). Nimitiedon perusteella lasku ohjautuu oikeaan paikkaan laskun tarkistamista varten.

Vaikka laskut lähetetään verkkolaskuina, tulee laskussa näkyä laskutusosoite

• Kirkon Palvelukeskus/ Ylä-Savon ev.lut. srky, 003723351532, PL 5018, 02066 DOCUSCAN

• Postitse toimitettavissa laskuissa laskutusosoite tulee näkyä myös itse laskussa eikä ainoastaan kirjekuoressa, jotta skannauspalvelussa on mahdollista kohdistaa lasku oikeaan paikkaan.

Toimittajaportaali sähköisten laskujen tekemiseen

Sähköpostitse toimitettavat laskut

• Sähköpostiosoite on kkr.pl5018@xbs-salo.com

• Laskun nimessä ei saa olla ä- eikä ö-kirjaimia eikä välilyöntejä.

• Sähköpostitse toimitettavat laskut tulee olla pdf-muodossa. Yksi pdf-tiedosto voi sisältää yhden laskun. Yksi sähköpostiviesti voi sisältää useamman pdf-tiedoston.

• Huomioikaa, että laskutusosoitteeseen saa lähettää vain laskuja, muu materiaali tuhotaan. Muu postitettava materiaali (esim. mainokset, matkalaskut ja palkkiolomakkeet) tulee lähettää postiosoitteeseemme: Ylä-Savon ev.lut. seurakuntayhtymä, Ilvolankatu 14b, 74100 Iisalmi.

Tulostettavat laskutusohjeet

Lisätietoja ja muistutukset

Sähköpostiosoite: ylasavon.seurakuntayhtyma@evl.fi.

Marko Ropponen, talouspäällikkö, p. 044 7335 230, marko.ropponen@evl.fi.