Vuokra-asunnot

Ylä-Savon seurakuntayhtymä omistaa yhteensä noin 12 vuokrattavaa asuntoa. Iisalmessa 8 kpl ja Keiteleellä neljä. Vapaat asunnot ilmoitetaan tällä sivulla.

Asuntohakemukset

Asuntoihin voi hakea kaikki halukkaat täyttämällä asuntohakemuslomakkeen. Voit ladata tulostettavan asuntohakemus -lomakkeen tästä (pdf).Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lomake palautetaan seurakuntayhtymän hallinnon toimistoon suoraan tuomalla se osoitteeseen Riistakatu 11b tai postitse osoitteella:
Ylä-Savon seurakuntayhtymä, Ilvolankatu 14b, 74100 Iisalmi.

Vuokra-asuntohakemuksia ottaa vastaan toimistosihteeri Merja Savolainen, joka vastaa myös tiedusteluihin vapaista asunnoista. Merja Savolainen p. 044 733 5214, merja.savolainen@evl.fi

Vuokra-asuntojen isännöitsijänä toimii kiinteistöpäällikkö Jarno Rönkkö,  044 7335 240, jarno.ronkko@evl.fi.

Asunto vuokrattavana Iisalmessa

Ylä-Savon seurakuntayhtymä vuokraa asunnon 1.12.2023 alkaen osoitteesta Kirkonsalmentie 69 C, 74120 Iisalmi.

Asunnon koko on 112 m², 4 h + k. Vuokran suuruus 995,68 €/kk. Lisäksi vesimaksu 19€/henkilö/kk ja käyttösähkö kulutuksen mukaan. Kohde kaukolämmössä ja lämmitysenergia sisältyy vuokraan. Mahdolliset sauna- ja autopaikkamaksut laskutetaan vuokran yhteydessä. Saunamaksu 8€/kk ja autopaikka 6€/kk. Kotieläimet sopimuksen mukaan. 2kk vuokravakuus. Luottotiedot tarkastetaan.

Toimita hakemus Ylä-Savon seurakuntayhtymän hallinnon toimistolle.

• Sähköpostilla:ylasavon.seurakuntayhtyma(at)evl.
  • Postiosoite: Ilvolankatu 14b, 74100 Iisalmi
  • Käyntiosoite: Riistakatu 11b, 74100 Iisalmi fi

Lisätiedot: toimistosihteeri Merja Savolainen p. 044 7335 214, merja.savolainen@evl.fi

Asunto vuokrattavana Keiteleellä

Ylä-Savon seurakuntayhtymä vuokraa asunnon osoitteesta Äyräpääntie 8 B 4, 72600 Keitele. Asunto on heti vapaa.

Asunnon koko on 48 m², 1 h + k. Vuokran suuruus 405,64 €/kk. Lisäksi vesi- ja sähkö laskutetaan kulutuksen mukaan. Mahdolliset sauna- ja auto-paikkamaksut laskutetaan vuokran yhteydessä.

Toimita hakemus Ylä-Savon seurakuntayhtymän hallinnon toimistolle.

• Sähköpostilla:ylasavon.seurakuntayhtyma(at)evl.
  • Postiosoite: Ilvolankatu 14b, 74100 Iisalmi