Pääsiäinen seurakuntien YouTube -kanavilla

Tulppaaneja, taustalla sohva, YouTuben logo.

Seurakuntien YouTube -kanaville pääset täältä.

Iisalmen seurakunta

• Palmusunnuntai 10.4. klo 10.00 Perhemessu Kustaa Aadolfin kirkossa. Saarna ja liturgia Timo Dahlbacka, avustaa pastori Anitta Kuusinen ja lastenohjaaja Pia Jauhiainen.
  • Pääsiäispäivä 17.7. klo 17.00 Tuomasmessu Kustaa Aadolfin kirkossa. Saarna ja liturgia Timo Dahlbacka, avustaa Kati Ahomaa.

Lapinlahden seurakunta

Lapinlahden seurakunta striimaa kaikki jumalanpalvelukset ja hartaudet Lapinlahden kirkosta.

Ti 12.4. klo 19.00 Pääsiäislauluilta Lapinlahden kirkossa. Hiljaisen viikon tiistai-iltana lauletaan pääsiäislauluja ja virsiä kanttori Heini Heiden ja kuorolaisten johdolla. Hartauspuheen pitää rovasti Juha Heikkilä.

Nilakan seurakunta

Nilakan seurakunta striimaa pääosin kaikki jumalanpalvelukset ja hartaudet Keiteleen ja Pielaveden kirkoista.

Sonkajärven seurakunta

Varpaisjärven seurakunta

Varpaisjärven seurakunta striimaa pääosin kaikki jumalanpalvelukset ja hartaudet Varpaisjärven Pyhän Mikaelin kirkosta.