Uutisia

Täältä löydät kaikki Ylä-Savon seurakuntayhtymän julkaisemat uutiset. Uutisia löytyy vuodesta 2014 lähtien. Seurakunnat julkaisevat omaa toimintaa koskevat uutiset omilla verkkosivuillaan.

Seurakuntien uutisiin pääset seuraavista linkeistä: IisalmiLinkki avautuu uudessa välilehdessä, LapinlahtiLinkki avautuu uudessa välilehdessä, PielavesiLinkki avautuu uudessa välilehdessä, SonkajärviLinkki avautuu uudessa välilehdessä, VarpaisjärviLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Yhteisen kirkkoneuvoston esityslista 20.11. kokoukseen

Yhteinen kirkkoneuvosto kokoontuu seuraavan kerran ti 20.11.2018. Esityslistalla ovat seuraavat asiat. Linkki varsinaiseen esityslistaan löytyy lopusta.

• Toiminta- ja taloussuunnitelma vuosille 2019–2021
  • Iisalmen seurakunnan 1. kappalaisen viran täyttäminen
  • Suositus epäasiallista kohtelua ja häirintää ehkäisevistä toimenpiteistä
  • Hautamuistomerkkiohjeet
  • Keiteleen seurakunnan aloite liittymisestä Ylä-Savon seurakuntayhtymään
  • ESR –hankkeen esittely / Pähee –hanke 2019–2020
  • Sopimus sielunhoitotoimen järjestämisestä Ylä-Savon SOTE kuntayhtymän Iisalmen kaupungin toimintayksiköissä
  • Arto Kaikkosen oikaisuvaatimus
  • Veto 3 –hankkeen väliraportti
  • Rakennusavustus Pielaveden seurakunnan Laukkalan kirkossa vuonna 2019 tehtäviin korjauksiin
  • Rakennusavustus Iisalmen seurakunnan Pyhän Ristin kirkossa vuonna 2019 tehtäviin korjauksiin
  • Lausunnon antaminen Iisalmen seurakunnan kirkkoherran viran täyttöön liittyen
  • Muut mahdolliset asiat ja tiedoksiannot

Esityslista löytyy kokonaisuudessaan täältä.

Lisätietoja yhteisen kirkkoneuvoston ja yhteisen kirkkovaltuuston esityslistoista ja pöytäkirjoista antaa hallintojohtaja Katariina Bergbacka, 044 7335 211, katariina.bergbacka@evl.fi.

Mon Nov 12 12:58:00 EET 2018