Leirikeskustyöryhmän jäsenistöä täydennettiin

Yhteinen kirkkoneuvosto valitsi ja päivitti leirikeskustyöryhmän jäseniä. Leirikeskustyöryhmään valittiin nyt nuorisotyönohjaaja Tea Kemppaisen Sonkajärven seurakunnasta, nuorisotyönohjaaja Satu Krogeruksen Iisalmen seurakunnasta ja seurakuntapastori Anne Pulkan Iisalmen seurakunnasta.

Kuusi kirkkosilhuettia ja puheenjohtajan nuija pinkillä pohjalla.

Leirikeskustyöryhmään kuuluu jo aiemmin valitut nuorisotyönohjaaja Jouni Vuorijärvi Iisalmesta (puheenjohtaja), nuorisotyönohjaaja Jaana Kiukkonen Pielavedeltä, nuorisotyönohjaaja Tuuli Mäkilä Lapinlahdelta ja Iisalmen seurakunnan johtava diakonianviranhaltija Tanja Reinikainen sekä talouspäällikkö Marko Ropponen ja kiinteistöpäällikkö Jarno Rönkkö.

Ylä-Savon seurakuntayhtymässä toimii leirikeskustyöryhmä, jonka tehtäviin kuuluu leirikeskusvuorojen jakaminen vuosittain, leirikeskustoiminnan kehittäminen käyttäjiltä tulleen palautteen perusteella ja lausuntojen antaminen leirikeskusten käyttöön ja tulevaisuuteen liittyvissä kysymyksissä.

Lisätietoa:

Ylä-Savon seurakuntayhtymän hallintojohtaja Katariina Bergbacka, 044 7335 211, katariina.bergbacka@evl.fi

Katariina Bergbacka
Katariina Bergbacka
hallintojohtaja
Postiosoite: Ilvolankatu 14b. Käyntiosoite: Riistakatu 11b
74100 Iisalmi

Toimin seurakuntayhtymän hallintojohtajana vastaten hallinto- ja henkilöstöhallinnon asioista. Minulle toimitetaan myös yhteisen kirkkoneuvoston ja -valtuuston käsittelyyn menevät asiat.

Wed Apr 24 09:50:13 EEST 2024