Yhteisen kirkkoneuvoston kokouksen päätös 23.1.2024

Ylä-Savon seurakuntayhtymän yhteisen kirkkoneuvoston päätöksiä 23.1.2024

Yhteinen kirkkoneuvosto käsitteli esitystä palvelualueiden johtosäännön muuttamisesta, henkilöstöön liittyvistä asioista ja mm. laskujen hyväksymisoikeuksista.

Graafisessa kuvassa kuuden seurakunnan pääkirkkojen tornit ja puheenjohtajan nuija.

Laskujen hyväksymisoikeudet

Yhteinen kirkkoneuvosto myönsi laskujen hyväksymisoikeudet seurakuntayhtymän tehtäväaluille. Seurakuntaneuvostot päättävät oman seurakuntansa laskujen hyväksyjät.

Palvelualueiden johtosäännön muuttaminen

Yhteinen kirkkoneuvosto päätti esittää yhteiselle kirkkovaltuustolle, että se hyväksyy palvelualueiden johtosäännön muutetussa muodossa tulemaan voimaan 1.4.2024.

Esityksen mukaan seurakuntaemäntien esihenkilönä toimii jatkossa siivoustyönjohtaja talouspäällikön sijaan. Palvelualueiden johtosääntöön esitetään lisättäväksi viestintäpäällikön tehtäväkokonaisuudet. Viestintäsihteerin esihenkilöksi esitetään viestintäpäällikköä hallintojohtajan sijaan.

Lisäksi yhteinen kirkkoneuvosto päätti palkantarkistuksista, palvelussuhteen vakinaistamisesta sekä sivustoimi-ilmoituksesta.

Lue lisää pöytäkirjastaLinkki avautuu uudessa välilehdessä (domus.evl.fi)

Lisätietoja: hallintojohtaja Katariina Bergbacka, Katariina Bergbacka, 044 7335 211, katariina.bergbacka@evl.fi.

Katariina Bergbacka
Katariina Bergbacka
hallintojohtaja
Postiosoite: Ilvolankatu 14b. Käyntiosoite: Riistakatu 11b
74100 Iisalmi

Toimin seurakuntayhtymän hallintojohtajana vastaten hallinto- ja henkilöstöhallinnon asioista. Minulle toimitetaan myös yhteisen kirkkoneuvoston ja -valtuuston käsittelyyn menevät asiat.

Wed Jan 24 09:01:00 EET 2024