Hirsikankaan leirikeskukselle tulevaisuustyöryhmä

Yhteinen kirkkoneuvosto päätti perustaa Hirsikankaan leirikeskuksen peruskorjaukseen liittyvän päätöksenteon valmisteluun tulevaisuustyöryhmän ja nimesi jäsenet

Työryhmän tehtävänä on selvitellä 10.11.2023 mennessä tulevaisuudessa leirikeskuksiin liittyviä tarpeita ja selvittää mahdollisia korvaavia leiripaikkoja ja niiden kustannuksia yksityisiltä markkinoilta.

Yhteinen kirkkoneuvosto nimesi Hirsikankaan leirikeskuksen tulevaisuustyöryhmään seuraavat jäsenet:

• yhteisen kirkkoneuvoston puheenjohtaja, Iisalmen seurakunnan kirkkoherra Sanna Komulainen
  • Iisalmen seurakunnan johtava nuorisotyönohjaaja Jouni Vuorijärvi
  • talouspäällikkö Marko Ropponen
  • kiinteistöpäällikkö Jarno Rönkkö
  • hallintojohtaja Katariina Bergbacka
  • Iisalmen seurakuntaneuvoston varapuheenjohtaja Jorma Kajanus
  • ja yhteisen kirkkoneuvoston nimeämät jäsenet Aila Siilin-Huttunen ja Raimo Haverinen.

Yhteisen kirkkoneuvoston 22.8.2023 kokouksen pöytäkirja (domus.evl.fi).

Katariina Bergbacka
Katariina Bergbacka
hallintojohtaja
Postiosoite: Ilvolankatu 14b. Käyntiosoite: Riistakatu 11b
74100 Iisalmi

Toimin seurakuntayhtymän hallintojohtajana vastaten hallinto- ja henkilöstöhallinnon asioista. Minulle toimitetaan myös yhteisen kirkkoneuvoston ja -valtuuston käsittelyyn menevät asiat.

2023-08-23 07:13:13.0