Pielaveden kirkon julkisivuremonttiin valittiin urakoitsijat ja esitetään 47.000 lisämäärärahaa

Yhteinen kirkkoneuvosto esittää yhteiselle kirkkovaltuustolle 47.000 euron lisämäärärahaa hankkeelle, jonka kokonaiskustannukset ovat tässä vaiheessa arvioituina noin 257.000 euroa.

Kokonaiskustannuksissa on huomioitu urakkasuoritusten lisäksi lisä- ja muutostyövaraus, sekä rakennuttamisesta ja valvonnasta aiheutuvat kustannukset. Julkisivumaalauksen yhteydessä on tarkoitus uusia myös kirkon julkisivussa olevat valaisimet sekä kirkon pihavalaistus. Sähkötöiden osuus on 13.400 euroa (sis. alv 24 %).

Yhteisen kirkkoneuvoston 21.3.2023 kokouksen pöytäkirjaLinkki avautuu uudessa välilehdessä (domus.evl.fi).

Jarno Rönkkö
Jarno Rönkkö
kiinteistöpäällikkö
Postiosoite: Ilvolankatu 14b. Käyntiosoite: Riistakatu 11b
74100 Iisalmi
Katariina Bergbacka
Katariina Bergbacka
hallintojohtaja
Postiosoite: Ilvolankatu 14b. Käyntiosoite: Riistakatu 11b
74100 Iisalmi

Toimin seurakuntayhtymän hallintojohtajana vastaten hallinto- ja henkilöstöhallinnon asioista. Minulle toimitetaan myös yhteisen kirkkoneuvoston ja -valtuuston käsittelyyn menevät asiat.

Wed Mar 22 07:11:03 EET 2023