Keiteleläisiä kutsutaan seuraamaan suoraa lähetystä seurakunnan informaatio-, tutustumis- ja kuulemistilaisuudesta

Tilaisuutta voi seurata Keiteleen seurakunnan YouTube –kanavalla ja kysymyksiä sekä kommentteja voi lähettää etukäteen osoitteeseen keiteleen.seurakunta@evl.fi

Keiteleen kirkossa järjestetään maanantaina 8.2.2021 klo 18 alkaen informaatio-, tutustumis- ja kuulemistilaisuus. Tilaisuuden aiheena on Keiteleen seurakunnan vuoden alussa tapahtunut liitty-minen Ylä-Savon seurakuntayhtymään ja sen mukanaan tuomat muutokset. Toisena illan teemana seurakuntalaisten kuuleminen liittyen Keiteleen ja Pielaveden seurakunnan tekemään aloitteeseen Nilakan seurakunnan perustamisesta vuoden 2022 alusta lukien. Tilaisuudessa on mukana myös Pielaveden seurakunnan työntekijöitä, jotka tulevat jo kuluvan vuoden aikana työskentelemään myös Keiteleen seurakunnassa seurakuntapariyhteistyön myötä.

Koronarajoitukset mahdollistavat osallistumisen kirkossa vain 20 henkilölle, joten tilaisuutta ei voida järjestää paikan päällä avoimena yleisötilaisuutena. Tilaisuutta voi seurata suorana lähetyk-senä Keiteleen seurakunnan YouTube –kanavalla tai sen voi katsoa tallenteena silloin kun itselle sopii. Seurakuntalaisten toivotaan lähettävän kysymyksiä ja kommentteja etukäteen sähköpostitse seurakunnan osoitteeseen keiteleen.seurakunta@evl.fi, tai suoraan kirkkoherroille osoitteisiin oiva.malinen@evl.fi ja arto.penttinen@evl.fi.

Lisätietoja: Keiteleen seurakunnan kirkkoherra Oiva Malinen, 050 3038170, oiva.malinen@evl.fi Pielaveden seurakunnan kirkkoherra, lääninrovasti Arto Penttinen, 0400 914 006, arto.pentti-nen@evl.fi.

Fri Jan 29 14:12:38 EET 2021