Lapinlahden jumalanpalvelus kuuluu myös Radio Sandelsin taajuudella

Lapinlahden seurakunnan jumalanpalveluksia on voinut kuunnella nettiradion välityksellä jo muutaman vuoden ajan. Sunnuntaina 3. huhtikuuta klo 10 alkavan messun voi nyt lisäksi kuulla suorana lähetyksenä Radio Sandelsin taajuudella 106,3 MHz.
radio sandels logo.jpg

”Idea verkossa lähetettävien jumalanpalvelusten suoraan lähetykseen radiossa tuli seurakuntiemme Valon pisaroita -juttusarjan nauhoituksessa. Ajattelimme kokeilla miten verkon ja radion yhdistäminen onnistuu”, kertoo Lapinlahden kirkkoherra Lauri Jäntti.

Jumalanpalveluksia pääsee kuuntelemaan seurakunnan nettisivun kautta osoitteessa www.lapinlahdenseurakunta.fi. Verkkosivuilta löytyy linkki sekä tarkemmat tekniset ohjeet.

Messun su 3.4. toimittaa rovasti Juha Heikkilä ja kanttorina toimii Martti Rytkönen. Mukana myös eläkeliiton Vipraatto-kuoro Matti Karhusen johdolla.

Radio Sandels kuuluu Iisalmessa taajuudella 106,3 MHz ja Kuopiossa 104,6 MHz.

Hengellistä sisältöä radioaalloille

Ylä-Savon seurakuntayhtymän seurakunnat aloittivat yhteistyön paikallisen Radio Sandelsin kanssa viime viikolla. Juttusarjan tavoitteena on avata kuuntelijoille seurakunnassa tehtävää työtä tänä päivänä. Ensimmäisessä jatkossa kuultiin Iisalmen seurakunnan osuus. Lapinlahden seurakunnan osa Valon pisaroita -juttusarjasta lähetetään ensi tiistaina 5.4. klo 14 alkaen. Radioyhteistyön aloittaminen on osa seurakunnan monikanavaisen viestinnän kehittämistä. Monikanavaisella viestinnällä tarkoitetaan viestintää, jossa viestejä lähetetään kohderyhmäkohtaisesti, useita eri kanavia hyödyntäen.

Lisätietoja, Lapinlahden seurakunta, kirkkoherra Lauri Jäntti, 040 5021 439, lauri.jantti@evl.fi
ja Juha Heikkilä kappalainen, 040 8230 333, juha.heikkila@evl.fi

Radio Sandels, toimitusjohtaja Reijo Glad, 050 350 3232, reijo.glad@radiosandels.fi

Fri Apr 01 14:06:00 EEST 2016