Kauniit kirkkomme sanoin ja kuvin

Ylä-Savon seurakuntayhtymän seurakuntien kirkkojen historia ja nykypäivä on koottu uuteen Kauniit kirkkomme -esitteeseen. Esitteen avulla esimerkiksi perhejuhlia järjestävän on helppo tutustua alueen kirkkoihin ja esitteessä on myös matkailijoille kiinnostavaa tietoa. Erityisesti kansainvälisiä vieraita palvelevat esitteen englanninkieliset versiot. Esite on julkaistu painettuna sekä sähköisenä versiona.

WEB_kansi_pysty_kauniit kirkkomme.jpg

Ylä-Savon seurakuntayhtymän jäsenseurakuntien kirkoissa järjestetään ympäri vuoden jumalanpalveluksia, kasteita, konfirmaatioita, häitä ja hautajaisia sekä kirkkokonsertteja. Kirkot ovat kulttuurihistoriallisesti arvokkaita vierailukohteita ja useat kirkoista toimivat kesäisin Tiekirkkoina.

Esite on toteutettu yhteistyössä paikallisten yritysten ja Media Dynamo Oy:n kanssa. Esitettä jaetaan messuilla ja eri tilaisuuksissa, se on myös saatavilla kirkoissa ja seurakunnista. Sähköinen esite on luettavissa jokaisen seurakunnan verkkosivuilla. Ylä-Savon seurakuntayhtymään kuuluvat Iisalmen, Lapinlahden, Pielaveden, Sonkajärven ja Varpaisjärven seurakunnat.

Voit katsoa sähköisen Kauniit kirkkomme -esitteen myös tästä.

Lisätietoja:

Ylä-Savon seurakuntayhtymä, vs. tiedottaja Jaana Rissanen, 044 7335 250, jaana.rissanen@evl.fi

Thu Mar 31 10:05:01 EEST 2016