Yhteisen kirkkoneuvoston päätöksiä 11.6.

Yhteinen kirkkoneuvosto päätti vuokrata louhintaoikeuden Iisalmen Autotilaus Oy:lle ja antoi täyttöluvan seurakuntapastorin vakinaiselle viralle Sonkajärven seurakuntaan.

Uutinen_ylä savon seurakuntayhtymä_paatökset_39_THUMB.png

Kallion louhintaoikeus vuokrataan Iisalmen Autotilaus Oy:lle

Yhteinen kirkkoneuvosto päätti vuokrata kallion louhintaoikeuden edullisimman tarjouksen jättäneelle Iisalmen Autotilaus Oy:lle. Iisalmessa sijaitseva kallioalue, tilalla Pappila Rno 18:285, on noin kolmen hehtaarin suuruinen ja vuokra-aika on tarjouspyynnössä esitetty 10 vuotta. Iisalmen Autotilaus Oy:n tarjouksessa arvioitu kokonaislouhintamäärä on minimissään 700.000 tonnia ja arvioitu koko 10 vuoden vuokra-aikana saatava tulo on 350.000 euroa. Hyväksytyssä tarjouksessa kallion louhintaoikeuden vuokra on 0,5€/tn (alv. 0%). Määräaikaan mennessä saapui kaksi tarjousta.

Sonkajärven seurakuntapastorin viralle myönnettiin täyttölupa

Sonkajärven seurakuntaneuvosto päätti hakea Sonkajärven seurakunnan vs. seurakuntapastori Atte Hokkaselle vokaatiota vakinaiseen virkaan Kuopion hiippakunnan tuomiokapitulilta. Yhteinen kirkkoneuvosto päätti antaa viralle täyttöluvan.

Yhteisen kirkkoneuvoston esityslistat ja pöytäkirjat >>

Lisätietoja:
Ylä-Savon seurakuntayhtymä, hallintojohtaja Katariina Bergbacka, 044 7335 211, katariina.bergbacka@evl.fi

2019-06-12 08:34:00.0