Yhteisen kirkkoneuvoston kokouspäätöksiä

Ylä-Savon seurakuntayhtymän yhteinen kirkkoneuvosto kokoontui 28.2.

Yhteinen kirkkoneuvosto päätti panna täytäntöön yhteisen kirkkovaltuuston 24.1.2017 tekemät päätökset. Lisäksi yhteinen kirkkoneuvosto päätti esittää yhteiselle kirkkovaltuustolle kiinteistötoimen määrärahojen vuoden 2016 ylitysten hyväksymistä. Noin 84 000 euron nettoylitys aiheutui mm. sisäilmaongelmien selvittämisestä ja korjausten suunnittelusta, alueiden rakentamis- ja kunnossapitopalveluista sekä korjaus- ja huoltotarvikehankinnoista.

Ylä-Savon seurakuntayhtymän myytävät kiinteistöt, Sonkajärven ja Sukevan pappilat sekä Varpaisjärven leirikeskus ovat myynnissä Kiertonet-nettihuutokaupassa. Kiertonet on julkisyhteisöjen myyntikohteisiin erikoistunut nettihuutokauppakanava.

Kokouksen pöytäkirja löytyy verkosta täältä.

Lisätietoja,
Ylä-Savon seurakuntayhtymä, hallintojohtaja Katariina Bergbacka, 044 7335 211, katariina.bergbacka@evl.fi

Wed Mar 01 12:56:09 EET 2017