Tuntiveloituksella tehtävien rakennusten korjaus- ja kunnossapitotöiden sopimuskumppanit valittiin

Yhteinen kirkkoneuvosto päätti valita tuntiveloituksella tehtävien rakennusten korjaus- ja kunnossapitotöiden sopimuskumppaneiksi aikavälille 1.5.2024–30.4.2026 neljä (4) kokonaistaloudellisesti edullisinta tarjousta tehnyttä yritystä paikkakunnittain.

Kuusi kirkkosilhuettia ja puheenjohtajan nuija pinkillä pohjalla.

Yhteinen kirkkoneuvosto valtuutti myös kiinteistöpäällikön allekirjoittamaan hankintasopimukset, valitsemaan sopimuskumppaneista toimeksiannon saajat tapauskohtaisesti sekä päättämään mahdollisesta option käytöstä. Tarjouspyyntö on julkaistu hankintailmoituskanava Hilmassa 19.2. ja tarjoukset tuli jättää 26.3.2024 klo 12:00 mennessä. Tarjouksia saatiin määräaikaan mennessä 6 kpl.

Katariina Bergbacka
Katariina Bergbacka
hallintojohtaja
Postiosoite: Ilvolankatu 14b. Käyntiosoite: Riistakatu 11b
74100 Iisalmi

Toimin seurakuntayhtymän hallintojohtajana vastaten hallinto- ja henkilöstöhallinnon asioista. Minulle toimitetaan myös yhteisen kirkkoneuvoston ja -valtuuston käsittelyyn menevät asiat.

Wed Apr 24 09:51:38 EEST 2024