Koljonvirran Kartano hoitamaan Iisaaren leirien ruoka-, tarjoilu- ja siivouspalvelu

Ylä-Savon seurakuntayhtymän yhteinen kirkkoneuvosto hyväksyi Koljonvirran Kartanon tarjouksen vuoden 2023 leirien ruoka-, tarjoilu- ja siivouspalveluiden kokonaisvaltaisesta hoitamisesta Iisaressa ja Iisalmen seurakuntatalolla. Yhteinen kirkkoneuvosto valtuutti talouspäällikön mahdollisen option käyttämisestä vuodelle 2024.

Leirien ruoka-, tarjoilu- ja siivouspalveluiden kokonaisvaltaisesta hoitamisesta Iisaaressa ja Iisalmen seurakuntatalolla on lähetetty tarjouspyyntö viidelle paikalliselle yritykselle ja tarjouksen toimitti vain Koljonvirran Kartano. Tarjouksen kokonaissumma tarjouspyynnössä arvioiduilla annos- ja tuntimäärillä on 68 400 euroa sisältäen arvonlisäveron.

Iisaaressa leirien rippi- ja lastenleirien ruokapalvelut on hoidettu palveluhankintana, koska saaressa ei ole vaadittavan tasoista keittiötä eikä sitä ole mahdollista toteuttaa taloudellisesti.

Yhteisen kirkkoneuvoston 25.4.2023 kokouksen pöytäkirja (domus.evl.fi).Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Katariina Bergbacka
Katariina Bergbacka
hallintojohtaja
Postiosoite: Ilvolankatu 14b. Käyntiosoite: Riistakatu 11b
74100 Iisalmi

Toimin seurakuntayhtymän hallintojohtajana vastaten hallinto- ja henkilöstöhallinnon asioista. Minulle toimitetaan myös yhteisen kirkkoneuvoston ja -valtuuston käsittelyyn menevät asiat.

Wed Apr 26 07:10:08 EEST 2023