Henkilöstövalintoja, avoimeksi tulevia työpaikkoja ja palkantarkistuksia

Varpaisjärven vakinaiseen seurakuntamestarin virkaan valittiin Saija Keränen ja varalle Janne Hoffren.

Lapinlahdelle avataan laitoshuoltajan työsuhde haettavaksi ajalla 1.–31.3.2023.

Iisalmeen perustetaan hautausmaamestarin toimi ja toimeen siirretään nykyinen hautausmaan kiinteistötyöntekijä Kalle Immonen. Häneltä vapautuvalle kiinteistötyöntekijän paikalle palkataan aluksi määräaikainen hautausmaan kiinteistötyöntekijä.

Nilakan seurakunnassa tarkistetaan niiden työntekijöiden palkkoja, joiden tehtäväksi on tullut seurakuntaliitoksen myötä vastata tehtävistä kahdella paikkakunnalla (Keitele, Pielavesi).

Palvelutoimiston seurakuntasihteerin ja hautauspalveluiden toimiston työntekijöiden palkkoja tarkistetaan tehtävissä tapahtuneiden muutosten ja palkkojen yhtenäistämisen vuoksi.

Yhteisen kirkkoneuvoston 28.2.2023 kokouksen pöytäkirjaLinkki avautuu uudessa välilehdessä (domus.evl.fi).

Katariina Bergbacka
Katariina Bergbacka
hallintojohtaja
Postiosoite: Ilvolankatu 14b. Käyntiosoite: Riistakatu 11b
74100 Iisalmi

Toimin seurakuntayhtymän hallintojohtajana vastaten hallinto- ja henkilöstöhallinnon asioista. Minulle toimitetaan myös yhteisen kirkkoneuvoston ja -valtuuston käsittelyyn menevät asiat.

Wed Mar 01 09:46:00 EET 2023