Ylä-Savon seurakuntayhtymä myy puuta talvella reilulla 150 000 eurolla

Ylä-Savon seurakuntayhtymän seurakuntien alueella tehdään talvikorjuukelpoisia ensiharvennuksia, harvennuksia ja päätehakkuita. Yhteensä puuta myydään noin 151 000 eurolla

Metsänhoitoyhdistys Savotta ry pyysi seurakuntayhtymän toimeksiannosta tarjouksia puunmyynnistä. Tarjouspyyntöjen liitteinä on lähetetty listaus luonnonhoitotoimenpiteiden huomioimisesta työmaalla, joka tulee huomioida hakkuita tehdessä.

• Yhteinen kirkkoneuvosto päätti tehdä seuraavat puukaupat
  • Lapinlahden Pasalan päätehakkuuleimikko Metsäliitto osuuskunnalle hintaan 50 047 euroa. Leimikosta saatiin neljä tarjousta.
  • Keiteleen Hirvelän harvennusleimikko Stora Ensolle hintaan 62 665 euroa. Leimikosta saatiin kaksi tarjousta.
  • Keiteleen Kettupalstan ensiharvennus- ja harvennusleimikko Harvestialle hintaan 38 658 euroa. Leimikosta saatiin kolme tarjousta.

Yhteisen kirkkoneuvoston 22.11.2022 kokouksen pöytäkirja (domus.evl.fi).Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lisätietoja: hallintojohtaja Katariina Bergbacka, p. 044 7335 211 ja sähköposti: katariina.bergbacka@evl.fi

Wed Nov 23 09:31:59 EET 2022