Jari-piispa mukana Varpaisjärven vaalitorilla

Marraskuussa järjestettävät seurakuntavaalit näkyvät syysmarkkinoilla ympäri Ylä-Savoa. Varpaisjärven seurakunnan vaalitorilla perjantaina 3. lokakuuta on menossa mukana myös piispa Jari Jolkkonen.
Seurakuntavaalitoreja on järjestetty syksyn aikana jo useilla Ylä-Savon syysmarkkinoilla ja perjantaina 3. lokakuuta on vuorossa Varpaisjärvi. Tavoitteena on kertoa ihmisille lähestyvistä seurakuntavaaleista ja kannustaa ihmisiä äänestämään. Samalla halutaan antaa paikallisille ehdokkaille mahdollisuus tulla torille esittäytymään.

Tule käväisemään vaaliteltalla pe 3.10. klo 15–18.15 ja nappaa mukaasi vaalitiedon ja kahvikupin lisäksi vaikkapa rintanappi tai ilmapallo perheen pienimmille! Varpaisjärven seurakunnassa toteutetaan samaan aikaan myös piispantarkastus ja Jari-piispaa voikin käydä tapaamassa vaalitorilla klo 17.15 alkaen.

Kuluvan vuoden aikana on eri puolilla Suomea järjestetty vastaavia toreja eli ns. "Hyvän tekemisen toreja" useissa eri kaupungeissa. Torit ovat osa valtakunnallista seurakuntavaalikampanjaa, joka kulkee teemalla "Usko hyvän tekemiseen".

Lisätietoja Varpaisjärven kirkkoherra Olli Kortelainen, 050 3311 441, olli.kortelainen@evl.fi

(julkaistu 29.9.2014)

Wed Dec 31 12:09:06 EET 2014