Jumalanpalvelus suoraan kotisohvalle

Iisalmen seurakunta tarjoaa perinteisen kirkkoon tulemisen lisäksi uuden tavan osallistua jumalanpalvelukseen, kun 10.3. Pyhän Ristin kirkossa järjestettävää sanajumalanpalvelusta voi seurata myös verkkolähetyksenä internetin kautta vaikkapa omalta kotisohvalta.

Small_Jumalanpalvelus suoraan kotisohvalle_Photo by Ruthson Zimmerman on Unsplash_XL.jpg

Kello 10.00 alkava sanajumalanpalvelus lähetetään suorana verkkolähetyksenä ja linkki lähetykseen löytyy seurakunnan verkkosivun etusivulta. Tallenteen voi katsoa myös myöhemmin. Saarnan ja liturgian toimittaa Arno Toivanen ja kanttorina toimii Kari Haikarainen. Sunnuntai on 1. paastonajan sunnuntai ja yhteiskristillinen kirkkopyhä.

Suoran lähetyksen teknisistä järjestelyistä vastaa iisalmelainen Mediatoimisto Oikea Käsi Oy. Seurakunnan ja mediatoimiston yhteistyö on osa seurakunnan tapahtumaviestinnän kehittämistä. Jumalanpalveluksen suoraa verkkolähetystä kokeillaan ensimmäisen kerran.

Lisätietoja, Ylä-Savon seurakuntayhtymä, vastaava tiedottaja Hanna Lehtonen, 044 7335 290, hanna.l.lehtonen@evl.fi ja Mediatoimisto Oikea Käsi Oy, Tommi Korpihalla, 0400 240 579, tommi.korpihalla@mediatoimistook.fi

Mon Mar 04 11:01:00 EET 2019