Iisaaren kehittämishanke etenee

Seurakuntayhtymän yhteinen kirkkoneuvosto kokoontui tiistaina 21.11. käsittelemään mm. Iisaaren kehittämishankkeen ja henkilöstön koulutussuunnitelmaan liittyviä asioita.

Seurakuntayhtymän vuoden 2018 toiminta- ja taloussuunnitelmaan sisältyy 310.000 euron suuruinen määräraha Iisaaren leirikeskuksen kehittämiseen. Osittain suunnittelua on jo aloitettu, jotta on voitu saada talousarvioon hankkeen määräraha. Yhteinen kirkkoneuvosto valitsi Iisaaren kehittämishankkeen rakennustoimikuntaan hallintojohtajan, kiinteistöpäällikön, johtavan nuorisotyönohjaajan ja yhteisen kirkkoneuvoston edustajina Sirkku Muilun ja Niilo-Kustaa Malmivaaran. Toimikunta aloittaa työskentelynsä, mikäli yhteinen kirkkovaltuusto kokouksessaan 12.12.2017 hyväksyy vuoden 2018 talousarvioon Iisaaren kehittämishankkeen.

Seurakuntaneuvostoja pyydettiin antamaan lausunnot seurakuntayhtymän toiminta- ja taloussuunnitelmaehdotuksesta vuosille 2018–2020. Lausuntojen jälkeen yhteinen kirkkoneuvosto esittää yhteiselle kirkkovaltuustolle, että se hyväksyy talousarvion vuodelle 2018 ja toiminta- ja taloussuunnitelman vuosille 2018–2020 esitetyssä muodossa.

Lisäksi yhteinen kirkkoneuvosto hyväksyi seurakuntayhtymän koulutussuunnitelman vuodelle 2018.

Pöytäkirja löytyy verkkosivuiltamme.

Lisätietoja,

Ylä-Savon seurakuntayhtymä, hallintojohtaja Katariina Bergbacka, 044 7335 211, katariina.bergbacka@evl.fi

Wed Nov 22 08:16:27 EET 2017