Uutisia

Täältä löydät kaikki Ylä-Savon seurakuntayhtymän julkaisemat uutiset. Uutisia löytyy vuodesta 2014 lähtien. Seurakunnat julkaisevat omaa toimintaa koskevat uutiset omilla verkkosivuillaan.

Seurakuntien uutisiin pääset seuraavista linkeistä: IisalmiLinkki avautuu uudessa välilehdessä, LapinlahtiLinkki avautuu uudessa välilehdessä, PielavesiLinkki avautuu uudessa välilehdessä, SonkajärviLinkki avautuu uudessa välilehdessä, VarpaisjärviLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Yhteisen kirkkoneuvoston esityslista 22.10. kokoukseen

Yhteinen kirkkoneuvosto kokoontuu seuraavan kerran tiistaina 22.10.2019 Lippuniemen seurakuntakodilla klo 16.30 alkaen. Esityslistalla ovat mm. seuraavat asiat. Linkki varsinaiseen esityslistaan löytyy lopusta.
Uutinen_ylä savon seurakuntayhtymä_paatökset_49_THUMB.png

• Tasa-arvo- ja yhdenvertaisuussuunnitelma
  • Iisalmen seurakunnan 1. kappalaisen viran muuttaminen seurakuntapastorin viraksi
  • Palveluhinnasto ja hautapaikkamaksut vuodelle 2020
  • Toiminta- ja taloussuunnitelma vuosille 2020–2022
  • Hautausmaiden haudankaivuu-, peittotyöt ja alueiden kunnossapitotarjoukset
  • Väärnin leirikeskuksen hankesuunnitelma

Esityslista löytyy kokonaisuudessaan täältä

Lisätietoja: Ylä-Savon seurakuntayhtymä, hallintojohtaja Katariina Bergbacka, 044 7335 211, katariina.bergbacka@evl.fi tai YKN:n puheenjohtaja Arto Penttinen,  0400 914 006, arto.penttinen@evl.fi.

2019-10-15 11:42:00.0