Hautauspalvelut

Hautajaisjärjestelyt voit aloittaa ottamalla yhteyttä seurakuntiemme yhteiseen Hautauspalveluiden toimistoon.

Asioidessa sovitaan mm. seuraavista asioista:

• hautausaika ja –paikka sekä mahdollisesta muistotilaisuudesta
  • hautapaikka ja tarvittaessa hautapaikan näyttö
  • papin, kanttorin ja tilan varaukset
  • käytännön järjestelyt
  • haudanhoidosta sopiminen ja sopimukset.

Hautauspalveluiden toimiston yhteystiedot

044 7335 201Linkki avautuu uudessa välilehdessä

(numeroon ei voi lähettää tekstiviestejä)

ylasavon.hautauspalvelut@evl.fi

Ilvolankatu 14 b, 74100 Iisalmi.

Ylä-Savon seurakuntayhtymän hautauspalvelut vastaa Iisalmen-, Lapinlahden-, Nilakan (Pielavesi, Keitele)-, Sonkajärven- ja Varpaisjärven seurakuntien hautausjärjestelyistä.

Toimistojen aukioloajat

Palvelutoimisto ja Hautauspalvelut
avoinna ma-pe
klo 9.00-13.00.

Poikkeavat aukioloaikamme: Olemme suljettu juhlapyhinä. Lisäksi suljemme klo 13 kiirastorstaina, vappuaattona, juhannusaatonaattona, jouluaatonaattona, uudenvuodenaattona.

Aluekeskusrekisterin palvelut ovat siirtyneet Kuopion aluekeskusrekisteriin

Virkatodistukset, avioliiton esteidentutkinta ja sukuselvitykset, sekä muut jäsenrekisteripalvelut siirtyvät Ylä-Savon seurakuntayhtymän Palvelutoimisto ja aluekeskusrekisteristä 1.1.2023 Kuopion aluekeskusrekisteriin.

Palvelut ovat saatavilla Kuopion aluekeskusrekisteristä puhelimitse, sähköpostitse ja verkkopalveluita hyödyntämällä, sekä asioimalla Kuopion toimistolla.

Palvelutoimiston ja Hautauspalveluiden toimiston palvelut pysyvät ennallaan. Vain jäsenrekisteripalvelut siirtyvät Kuopion aluekeskusrekisteriin. Lisätietoa muutoksesta. (ylasavonseurakunnat.fi)