Avoimet työpaikat

Ylä-Savon seurakuntayhtymän ja siihen kuuluvien seurakuntien avoinna olevat työpaikat ilmoitetaan tällä sivulla. Työpaikkailmoitukset löytyvät KirkkoRekry -palvelusta (kirkkorekry.fi)Linkki avautuu uudessa välilehdessäjonka kautta haku tapahtuu verkkolomakkeella. Hakemuksen täyttäminen edellyttää rekisteröitymistä KirkkoRekry -palvelun käyttäjäksi. KirkkoRekryn Työnhakijan opasLinkki avautuu uudessa välilehdessä (kirkkorekry.fi) kokoaa yhteen kaikki työnhakuun liittyvät asiat ja neuvoo työnhakijoita monessa eri asiassa.

Iisalmen seurakunnan nuorisotyöhön on jatkuva haku

Iisalmen seurakunnan nuorisotyöhön on jatkuva haku. Harjoittelijoita, työelämään tutustujia ja kausityöntekijöitä otetaan vastaan läpi vuoden, erilaisiin tehtäviin sekä eripituisille jaksoille. Lisätietoja jouni.vuorijarvi@evl.fi, 044 7335 215.