Uutisia

Täältä löydät kaikki Ylä-Savon seurakuntayhtymän julkaisemat uutiset. Uutisia löytyy vuodesta 2014 lähtien. Seurakunnat julkaisevat omaa toimintaa koskevat uutiset omilla verkkosivuillaan.

Seurakuntien uutisiin pääset seuraavista linkeistä: IisalmiLinkki avautuu uudessa välilehdessä, LapinlahtiLinkki avautuu uudessa välilehdessä, PielavesiLinkki avautuu uudessa välilehdessä, SonkajärviLinkki avautuu uudessa välilehdessä, VarpaisjärviLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Yhteisen kirkkovaltuuston ja kirkkoneuvoston esityslistat 12.9. kokoukseen

Seurakuntayhtymän yhteinen kirkkovaltuusto ja yhteinen kirkkoneuvosto kokoontuvat ti 12.9.2018 Lippuniemen seurakuntakodilla. Esityslistoilla ovat seuraavat asiat.

Yhteisen kirkkovaltuuston esityslistalla on seuraavat asiat:

• Maanostotarjous
  • Sonkajärven pappilan ostotarjoukset
  • Maakaistaleen myynti Kari Tikkaselle
  • Kirkollisveron tuloveroprosentin vahvistaminen vuodelle 2019
  • Muut mahdolliset asiat ja tiedoksiannot

Esityslista kokonaisuudessaan löytyy verkosta.

Yhteisen kirkkoneuvoston esityslistalla on seuraavat asiat:

• Kirkollisveron tuloveroprosentin vahvistaminen vuodelle 2019
  • Kirkonkirjojen pidon alueellinen organisoiminen
  • Lausunto henkilön valitukseen koskien palvelusihteerin vuorotteluvapaan sijaisen valintaa
  • Tiedottajan viran aukijulistaminen ja täyttölupa
  • Eron myöntäminen kiinteistönhoitaja Aarne Säisälle
  • Muut mahdolliset asiat ja tiedoksiannot

Esityslista kokonaisuudessaan löytyy verkosta.

Lisätietoja yhteisen kirkkoneuvoston ja yhteisen kirkkovaltuuston esityslistoista ja pöytäkirjoista antaa hallintojohtaja Katariina Bergbacka, 044 7335 211, katariina.bergbacka@evl.fi.

Fri Aug 31 10:31:00 EEST 2018