Uutisia

Täältä löydät kaikki Ylä-Savon seurakuntayhtymän julkaisemat uutiset. Uutisia löytyy vuodesta 2014 lähtien. Seurakunnat julkaisevat omaa toimintaa koskevat uutiset omilla verkkosivuillaan.

Seurakuntien uutisiin pääset seuraavista linkeistä: IisalmiLinkki avautuu uudessa välilehdessä, LapinlahtiLinkki avautuu uudessa välilehdessä, PielavesiLinkki avautuu uudessa välilehdessä, SonkajärviLinkki avautuu uudessa välilehdessä, VarpaisjärviLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Yhteisen kirkkoneuvoston esityslista 22.5. kokoukseen

Yhteinen kirkkoneuvosto kokoontuu seuraavan kerran ti 22.5.2018. Esityslistalla ovat seuraavat asiat. Linkki varsinaiseen esityslistaan löytyy lopusta.

• EU:n tietosuoja-asetuksen vaatimuksen mukaisen tietosuojavastaavan nimeäminen sekä tietosuojan yhteyshenkilön nimeäminen
  • Toiminta- ja taloussuunnitelman 2019–2021 laadintaohjeet ja talousarvioraami vuodelle 2019
  • Flyygelin hankinta Pielaveden kirkkoon
  • Ylä-Savon seurakuntayhtymän puunmyynti kesällä 2018
  • Kiinteistöjen myynti Kiertonet-nettihuutokaupan välityksellä
  • Kiinteistön myyminen Iisalmen Soinlahdesta (peltoalue)
  • Muut mahdolliset asiat ja tiedoksiannot

Esityslista löytyy kokonaisuudessaan täältä.

Lisätietoja yhteisen kirkkoneuvoston ja yhteisen kirkkovaltuuston esityslistoista ja pöytäkirjoista antaa hallintojohtaja Katariina Bergbacka, 044 7335 211, katariina.bergbacka@evl.fi.

Wed May 16 09:35:00 EEST 2018