Uutisia

Täältä löydät kaikki Ylä-Savon seurakuntayhtymän julkaisemat uutiset. Uutisia löytyy vuodesta 2014 lähtien. Seurakunnat julkaisevat omaa toimintaa koskevat uutiset omilla verkkosivuillaan.

Seurakuntien uutisiin pääset seuraavista linkeistä: IisalmiLinkki avautuu uudessa välilehdessä, LapinlahtiLinkki avautuu uudessa välilehdessä, PielavesiLinkki avautuu uudessa välilehdessä, SonkajärviLinkki avautuu uudessa välilehdessä, VarpaisjärviLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Yhteisen kirkkoneuvoston esityslista 24.4. kokoukseen

Yhteinen kirkkovaltuusto kokoontuu seuraavan kerran ti 24.4.2018. Esityslistalla ovat seuraavat asiat. Linkki varsinaiseen esityslistaan löytyy lopusta.

• Valtuustoaloite metsämaan hankinnasta
  • Lausunto taloustilanteesta Varpaisjärven kirkkoherran viran täyttämiseen liittyen
  • Uusi ympäristöohjelma Ylä-Savon seurakuntayhtymälle
  • Ylä-Savon seurakuntayhtymän tilintarkastuskertomus ja vastuuvapauden myöntäminen vuodelta 2017
  • Muut mahdolliset asiat ja tiedoksiannot

Esityslista löytyy täältä.

Lisätietoja, hallintojohtaja Katariina Bergbacka, 044 7335 211, katariina.bergbacka@evl.fi.

Tue Apr 17 13:40:00 EEST 2018