Lapinlahden seurakuntataloa remontoidaan

Lapinlahden seurakuntatalolla alkaa ensi huhtikuussa sisäilman parantamiseen liittyvä remontti. Remontin aikana seurakuntatoimisto palvelee normaalisti, sen sijaan seurakuntatalo on kiinni.

Lapinlahden seurakuntatalon korjaustyöt alkavat maanantaina 13.4.2015. Seurakuntatoimisto ja diakoniatoimisto palvelevat normaalisti. Seurakuntatalo on kiinni koko korjaustöiden ajan. Kirkkokahvit järjestetään tarvittaessa kirkossa ja muu toiminta, kuten seurat, kuoronharjoitukset ym. tapahtuvat korvaavissa tiloissa. Kokoontumispaikoista ilmoitellaan tilaisuuskohtaisesti kirkollisissa ilmoituksissa.

Tehtävien korjausten tavoitteena on parantaa seurakuntatalon puutteellista ilmanvaihtoa, sekä poistaa sisäilmaongelmat.  Kevään ja kesän aikana toteutettavassa remontissa uusitaan ilmastointikoneita ja -kanavia. Korjauksissa tiivistetään läpivientejä ja liittymäpintoja. Seurakuntatalon kellaritiloissa maanpinnan alapuolella olevien seinärakenteiden kosteusvauriot korjataan. Työt valmistuvat heinäkuun loppuun mennessä.

Lisätietoja: kiinteistöpäällikkö Ilmo Juutinen 040 1825 025, ilmo.juutinen@evl.fi
kirkkoherra Lauri Jäntti 040 5021 439, lauri.jantti@evl.fi

(julkaistu 12.1.2015)