Rovastikunnallinen salibandykerhojen päätösturnaus lauantaina Lapinlahdella

Lauantaina 16.4. pelataan ensimmäistä kertaa Iisalmen rovastikunnan seurakuntien 1-6 -luokkalaisten tyttöjen ja poikien salibandykerhojen päätösturnaus. Turnaukseen osallistuu yhdeksän joukkuetta viidestä eri seurakunnasta.

salibandy_M.jpg

Joukkueet kohtaavat toisensa Lapinlahden monitoimitalolla (Monarintie 8, Lapinlahti). Turnaus alkaa kello 12 joukkueiden ilmoittautumisella. Alkusanojen jälkeen pelit alkavat kello 12.30 ja tapahtuma päättyy klo 15.45 alkavaan palkintojenjakoon. Turnauksessa pelaa yksi joukkue Iisalmesta sekä kaksi joukkuetta Kiuruvedeltä, Lapinlahdelta, Pielavedeltä ja Sonkajärveltä. Myös kannustusjoukot ovat tervetulleita seuraamaan otteluita.

Iisalmen rovastikuntaan kuuluvat Iisalmen, Lapinlahden, Kiuruveden, Pielaveden, Sonkajärven, Varpaisjärven, Vieremän ja Pyhäjärven seurakunnat.

Lisätietoja, Lapinlahden seurakunta, nuorisotyönohjaaja Hanna Leppänen 044 505 8471, hanna.leppanen@evl.fi

Wed Apr 13 12:50:07 EEST 2016