Seurakuntien tapahtumista uutiskirje

Ylä-Savon seurakuntayhtymän seurakuntien tapahtumista voi jatkossa saada tietoa myös sähköpostitse. Ensimmäinen uutiskirje ilmestyy kevään 2016 aikana.

Uutiskirjeessä on tietoa mm. tulevista tapahtumista, kerhoista, leireistä ja muista ajankohtaisista asioista. Tavoitteena on kertoa seurakuntien tapahtumista tavalla, jota ei ole alueen seurakunnissa aikaisemmin hyödynnetty. Uutiskirje on tänä päivänä yksi käytetyimmistä markkinointi- ja viestintäkanavista.

Sähköpostiin lähetettävä uutiskirje ei korvaa seurakuntien verkkosivuja tai muita viestintäkanavia, vaan on osa monikanavaisen viestinnän kehittämistä. Monikanavaisella viestinnällä tarkoitetaan viestintää, jossa viestejä lähetetään kohderyhmä kohtaisesti, useita eri kanavia hyödyntäen.

Uutiskirje on mahdollista tilata kaikkien seurakuntien verkkosivuilta: Iisalmi, Lapinlahti, Pielavesi, Sonkajärvi ja Varpaisjärvi.

Lisätietoja,

Ylä-Savon seurakuntayhtymä, vastaava tiedottaja Hanna Lehtonen, 044 7335 290, hanna.l.lehtonen@evl.fi

2016-01-13 11:09:00.0