Joulun odotus ja uusi kirkkovuosi voi alkaa Hoosiannan soidessa!

Tulevana sunnuntaina 3.12. vietetään ensimmäistä adventtia. Kirkoissa soi Hoosianna, Jouluradio aloittaa ja uusi kirkkovuosi saa alkaa.
1 adventti_200x200_THUMB.jpg

Ensimmäinen adventtisunnuntai on yksi vuoden suosituimmista kirkkopyhistä. Se on suomalaisten toiseksi suosituin kirkossakäyntipäivä. Silloin kirkoissa lauletaan tuttu Hoosianna-hymni, virsi numero yksi.

Hoosianna-hymni tulee soimaan 1.adventtina myös Jouluradiossa. Toivontuottajien Jouluradio julkaisee joka vuosi uuden version Hoosianna-hymnistä ja soittaa sen kanavan ensimmäisenä kappaleena. www.jouluradio.fi

Olette tervetulleita seurakuntiemme 1. adventin jumalanpalveluksiin aloittamaan jouluun valmistautumisen.

Iisalmen seurakunta

• Messu klo 10.00 Pyhän Ristin kirkossa. Sydänyhdistyksen kirkkopyhä, kirkkokahvit.
  • Perhemessu ja rippikoulu 4. nimikkojumalanpalvelus klo 17.00 Kustaa Aadolfin kirkossa

Lapinlahden seurakunta

• klo 11.00 Piparikirkko ja rippikoulun aloituspyhä Lapinlahden kirkossa

Pielaveden seurakunta

• klo 10.00 messu kirkossa
  • klo 19.00 Armas Maasalon adventtivesper kirkossa

Sonkajärven seurakunta

• klo 10.00 Adventin perhemessu lähetystyön pyhänä Sonkajärven kirkossa. Messun jälkeen seurakuntatalolla lähetyslounas ja kirkkokahvit/mehut sekä lähetystyön päivätilaisuus. Lapsille adventtiyllätys.

Varpaisjärven seurakunta

• klo 10.00 messu kirkossa
  • klo 19.00 Armas Maasalon adventtivesper kirkossa

Katso tästä kaikki seurakuntiemme joulunajan ja adventin tapahtumat