Huutokauppa Metsäpirtin kurssi- ja leirikeskuksen asuntolassa

Iisalmen seurakunta järjestää lauantaina 13.8 klo 9.30 alkaen huutokaupan Metsäpirtin kurssi- ja leirikeskuksen asuntolassa (Vanha Kainuuntie 6). Myynnissä on mm. keittiökalusteita, valaisimia, altaita ja vaatekaappeja. Tuotto ohjataan lyhentämättömänä Iisalmen seurakunnan diakoniatyön kautta diakonia-avustuksiin.

Metsäpirtti_web_THUMB.jpg

Huutokaupattavien tavaroiden ennakkokatselmus alkaa kello 9.30. Varsinainen huutokauppa pääsee vauhtiin kello 10 ja tilaisuus päättyy klo 12. Tavarat on maksettava käteisellä ostohetkellä ja kuljetettava pois heti oston jälkeen. Suuremmista kuljetuksista voidaan sopia erikseen ilta-aikoja. Tapahtumassa on myös kahvila, jonka tuotto menee myös avustuksiin.

Metsäpirtin kurssi- ja leirikeskuksen asuntolaosa on ollut pois käytöstä syksystä 2014 lähtien ja se puretaan pois rakennuksen sisäilmaongelmien vuoksi.

Lisätietoja,

Ylä-Savon seurakuntayhtymä, kiinteistöpäällikkö Ilmo Juutinen, 040 1825 025, ilmo.juutinen@evl.fi ja

Iisalmen seurakunta, vs. johtava diakoniaviranhaltija Virpi Jukarainen, 044 7335 283, virpi.jukarainen@evl.fi

Tue Aug 09 09:32:01 EEST 2016