Avoimet työpaikat

Ylä-Savon seurakuntayhtymän ja siihen kuuluvien seurakuntien avoinna olevat työpaikat ilmoitetaan tällä sivulla. Työpaikkailmoitukset löytyvät KirkkoRekry -palvelusta (kirkkorekry.fi)Linkki avautuu uudessa välilehdessäjonka kautta haku tapahtuu verkkolomakkeella. Hakemuksen täyttäminen edellyttää rekisteröitymistä KirkkoRekry -palvelun käyttäjäksi. KirkkoRekryn Työnhakijan opasLinkki avautuu uudessa välilehdessä (kirkkorekry.fi) kokoaa yhteen kaikki työnhakuun liittyvät asiat ja neuvoo työnhakijoita monessa eri asiassa.

Nuorisotyönohjaajan virka

Lapinlahden ja Varpaisjärven seurakunnissa on haettavissa 20.2.-9.6.2024: Nuorisotyönohjaajan virka, hakuaikaa jatkettu.

Tule tekemään töitä Lapinlahden ja Varpaisjärven nuorten hyväksi!

Haemme Lapinlahden ja Varpaisjärven seurakuntiin nuorisotyönohjaajaa. Lapinlahti ja Varpaisjärvi ovat viihtyisää maaseutua keskellä Pohjois-Savon maakuntaa. Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä laaja-alaisesti ja monipuolisesti kahdessa seurakunnassa. Tehtäviin kuuluu varhaisnuoriso- nuoriso- ja rippikoulutyötä. Virkapaikkana on Varpaisjärven seurakunta ja työt sijoittuvat 50% Lapinlahdelle ja 50% Varpaisjärvelle. Työ sisältää myös ilta-, viikonloppu- ja leirityötä. Oman työalan työparina toimii Lapinlahden nuorisotyönohjaaja. Oman auton käyttö on välttämätöntä työtehtävien hoitamiseksi. Hyvän perehdytyksen tehtävään antavat työntekijät yhdessä työnantajan kanssa.

Lisätietoja nuorisotyönohjaan virasta ja hakeminen Kirkkorekry-sivustolla. (kirkkorekry.fi)

Iisalmen seurakunnan nuorisotyöhön on jatkuva haku

Iisalmen seurakunnan nuorisotyöhön on jatkuva haku. Harjoittelijoita, työelämään tutustujia ja kausityöntekijöitä otetaan vastaan läpi vuoden, erilaisiin tehtäviin sekä eripituisille jaksoille. Lisätietoja jouni.vuorijarvi@evl.fi, 044 7335 215.